Lokalna barokomora

Lokalna barokomora kao napredna i sigurna metoda lokalnog liječenja

Glavna odlika ovakvog liječenja rana na nogama je što kisik u lokalnoj barokomori djeluje samo lokalno, odnosno na mjestima zahvaćenim oštećenjima uzrokovanim venoznim, dijabetičkim arterijskim i/ili neuropatskim ulkusima. Lokalna barokomora omogućuje direktan utjecaj na problematično mjesto čini terapiju puno učinkovitijom od ostalih metoda.

Princip rada lokalne barkomore bazira se na djelovanju čistog kisika pod tlakom u zatvorenom sustavu – tako se djelovanje ostvaruje direktno na mjestu rane i samo na zahvaćenom području.

Zasićenost kisikom na mjestu rane jedan je od najznačajnijih čimbenika koji sudjeluju u cijeljenju ulkusa.

Osim toga, ova metoda nema nikakvih kontraindikacija i može se ponavljati bezbroj puta.

Ono što je osobito značajno napomenuti je, da tako visoka koncentracija kisika povoljno djeluje na kontrolu infekcije.

Naime, primijenjena koncentracija kisika ubija anaerobne bakterije, a ta koncentracija je također previsoka za život aerobnih bakterija. Navedeno je osobito značajno u slučaju razvoja rezistencije na antibiotike.

Takav način liječenja potiče stvaranje kolagena, kao i stvaranje novih krvnih žilica što omogućuje brže cijeljenje rana – rane će zacijeliti u više od 85% oboljelih. Liječenje traje 4-8 tjedana, ponekad i duže ovisno o veličini rane i duljini trajanja.

Prednosti korištenja lokalne barokomore:

• Rane će potpuno zacijeliti u najmanje 85% slučajeva.
  • Stimulirat će se proizvodnja kolagena kao i stvaranje krvnih žilica.
  • Osigurat će se kontrola infekcije.
  • Primjena je jednostavna i može se ponavljati koliko god je potrebno.
  • Lokalna terapija kisikom pogodnija je opcija od terapije u velikim hiperbaričnim komorama jer je poznato da kisik nema negativnih učinaka kad se promjenjuje samo na ciljno mjesto.
  • Povoljan utjecaj dokazan je brojnim kliničkim istraživanjima, a kvaliteta metode potvrđena je od mnogih zadovoljnih korisnika.

Lokalna barokomora koristi se za liječenje:

• Dijabetičkog stopala.
  • Venskih ulkusa (posljedica proširenih vena).
  • Stanja nakon opeklina i ozeblina.
  • Stanja nakon amputacija (rane koje ne zarastaju).
  • Dekubitusa.

Cjenik usluga

Naše usluge su rezultat znanja i iskustva.

POGLEDAJTE CJENIK

Postavite pitanja

Vrlo rado ćemo odgovoriti na njih.

KONTAKTIRAJTE NAS