Pregled dijabetologa

Prvi dijabetološki pregled

Prvi dijabetološki pregled u našoj poliklinici uključuje razgovor liječnika dijabetologa s oboljelim, kompletni pregled bolesnika, razgovor s medicinskom sestrom o zdravoj prehrani (usklađen sa životnim navikama i obavezama oboljelog), tjelovježbi, provođenju samokontrole uz pomoć aparatića za samomjerenje glukoze u kućnim uvjetima, učenja davanja inzulinske terapije, samopregleda stopala te provođenja higijene stopala.

Nakon toga te uvida u laboratorijske nalaze daje se završno mišljenje, dijagnoze te terapija.

Vrijeme razgovora i pregled pacijenta prilagođen je potrebama bolesnika.

Što se tiče laboratorijskih nalaza pacijent ih može ponijeti sa sobom ili se krv može izvaditi u našoj poliklinici.

Nakon pregleda moguće je obaviti i telefonske konzultacije što je osobito važno kod uvođenja inzulina u liječenje jer pruža osjećaj sigurnosti našim pacijentima.

Cilj prvog dijabetološkog pregleda je da liječnik dobije kompletan uvid u Vaše zdravstveno stanje.

Dijabetolog će procijeniti je li Vaša šećerna bolest dobro regulirana te jesu li već razvijene kronične komplikacije dijabetesa te ukoliko jesu u kojoj su fazi. Tijekom svakog posjeta, liječniku je potrebno dati na uvid dnevnik samokontrole.

Kod prvog pregleda bi svakako savjetovali obaviti dijagnostiku i preglede zbog otkrivanja mogućih kroničnih komlikacija na srcu i krvnim žilama te njihovog pravodobnog liječenja.

Podsjećamo da u trenutku kada se otkrije šećerna bolest, oboljela osoba najčešće boluje od dijabetesa dulji niz godina, 8 do 10 godina. Kod velikog broja pacijenata tijekom tog razdoblja već su razvijene kronične komplikacije.

Kontrolni dijabetološki pregled

dijabetološki pregled

Kontrolni dijabetološki pregled je pregled unutar 3 mjeseca od prvog pregleda kada se provodi eventualna korekcija terapije i obnavlja znanje o zdravoj prehrani.

Tijekom tog razdoblja bolesnik često ima dodatna pitanja vezana o usklađivanju liječenja sa svakodnevnim životom, te kako postupiti u određenoj situaciji.

Godišnji dijabetološki pregled

Godišnji dijabetološki pregled uključuje preglede i dijagnostičke postupke dijabetologa, kardiologa-angiologa kako bi se na vrijeme otkrile kronične komplikacije , odnosno redovito pratila njihova moguća progresija.

Cjenik usluga

Naše usluge su rezultat znanja i iskustva.

POGLEDAJTE CJENIK

Postavite pitanja

Vrlo rado ćemo odgovorit na njih.

KONTAKTIRAJTE NAS

uto/čet/pet 8:00-16:00