imunosni sustav

Uloga imunosnog sustava u ljudskom zdravlju

Imunosni sustav u ljudskom organizmu je mehanizam koji štiti ljudsko biće od brojnih bolesti te prerane smrti. Čine ga različiti organi, stanice i bjelančevine koji djeluju po cijelom ljudskom organizmu.
Različiti čimbenici bilo vanjske naravi (alergeni, bakterije, virusi ..) ili poremećaji unutarnje ravnoteže u organizmu mogu biti uzročnici različitih bolesti. U zdravom organizmu imunosni sustav proizvodi protutijela, kao odgovor na različite podražaje, i tako štiti naše zdravlje.
Oslabljeni imunosni sustav nedovoljno odgovara na različite čimbenike i time dovodi do razvoja oboljenja.
Danas suvremena medicina raspolaže sredstvima koja mogu djelotvorno utjecati na imunosni sustav te na takav način značajno pomaže u liječenju bolesti.
Metoda koju Vam predlaže i preporuča  Poliklinika Diamelli koristi  se u liječenju različitih bolesti preko stotinu godina.
Sastoji se u uzimanju vlastite krvi te injiciranju uzete krvi u debelo meso. Predviđeni postupak se provodi obično jednom tjedno u razdoblju od 4 tjedna. Veća koncentracija vlastite krvi na jednom mjestu u organizmu potiče snažan odgovor imunosnog sustava. Imunosni sustav snažnim “buđenjem”- stvaranjem posebnih protutijela, uključuje sve raspoložive čimbenike organizma u vlastitoj obrani od bolesti. Ova metoda liječenja nema nikakvih nuspojava.
Ukoliko imate potrebe pojačati imunosni sustav javite se u Polikliniku Diamelli koja koja koristi ovu provjerenu metodu.

Prof. dr.sc. Nikica Car

Želite li pojačati svoj imunosni sustav?

KONTAKTIRAJTE NAS