Usluge2018-11-12T14:25:45+00:00

Usluge

Zašto poliklinika Diamelli?

Vizija našeg poslovanja je omogućiti svakom pacijentu sveobuhvatno liječenje šećerne bolesti, kao i njezinih komplikacija.

Cilj Poliklinike Diamelli je pružiti bolesnicima kvalitetnu uslugu, bez dugog čekanja, s obavljanjem svih potrebnih pretraga u jednom danu uz svu potrebnu stručnost, veliko znanje i iskustvo, pažnju, strpljivost i potrebno vrijeme za zadovoljnog pacijenta.

U Poliklinici Diamelli nema užurbanosti, svaki bolesnik dobiva potrebno vrijeme za razgovor, za iznošenje svojih tegoba, objašnjenje njihovog nastanka, te predlaganje pretraga kao i mogućosti terapije otkrivenih stanja.

Dugogodišnje iskustvo

Članovi našeg stručnog tima često su bili svjedoci prekasnog reagiranja, srčanog udara koji se mogao prevenirati, amputacija nogu koja se mogla spriječiti, te su odlučili svoje bogato iskustvo iskoristiti pomažući pacijentima da što duže očuvaju svoje zdravlje i uživaju u životu u njegovoj punoći.

Kvalitetno i sveobuhvatno liječenje dijabetesa i kardiovaskularnih bolesti

Dijabetološka ambulanta

Pružamo sveobuhvatni i individualni pristup u dijagnostici, liječenju i edukaciji osoba oboljelih od šećerne bolesti.

Kardiološka ambulanta

Provodimo pretrage za rano otkrivanje eventualnih komplikacija na srcu i velikim krvnim žilama.

Ambulanta za rane

Najnovija neinvazivna metoda liječenja rana na nogama lokalnom hiperbaričnom oksigenacijom.

Edukacija oboljelih od dijabetesa

Za razliku od bolesti i tegoba koje se mogu ukloniti kirurškim putem, dijabetes je stanje s kojim se pojedinci, nažalost nose cijeli život. To zahtjeva određenu prilagodbu načina života. Samo dobro educiran bolesnik može kvalitetno sudjelovati u liječenju svoje bolesti i olakšati život sa šećernom bolesti sebi i svojim bližnjima.

Izdvojeno iz naših usluga

Vađenje krvi

Korisnicima naših usluga na raspolaganju su vađenje krvi sa svim potrebnim laboratorijskim pretragama (krv se dostavlja u laboratorije) bez potrebe da bolesnik odlazi u laboratorij, čeka nalaze, te ih podiže nakon nekoliko dana.

Pretrage i pregledi

Također raspolažemo s čitavom paletom pretraga i pregleda za otkrivanje tzv kardiovaskularnih bolesti: UZV doppler srca, ergometrija, doppler arterija nogu i karotida, 24 satno praćenje krvnog tlaka kao i EKGa uz speciijalistički kardiološki pregled.

uto/čet/pet 8:00-16:00

fb_icon (2)